fredag 20. mai 2011

Sniktitt på bursdagsforberedelsene

Måtte bare vise dere posene jeg nettopp er ferdig å brette til morgendagens bursdagsfeiring. Hver lille gjest får hver sin pose med noe spennende oppi. Disse fungerer også som bordkort. Ida er kjempespent og gleder seg til å få alle venninnene på besøk i morgen. Vi stålsetter oss, for to timer med 18 jentunger i huset er ikke hverdagskost. :) 

Bildet er tatt med mobilen. Jeg har lastet ned en app som heter Camera+. Det har mange kule funksjoner, og man kan til og med zoome, noe man ikke kan i den appen som følger med iPhonen når man kjøper den. Gøy!

Nå skal jeg bake kake. Flere bilder i morgen!


11 kommentarer:

ELLEMELL sa...

De var kjempeflotte! brettet 18 sånne? Jøss! må ha tatt tid:)

lykke til med bakingen- det blir vel bra som alltids:)

og lykke til med jentebursdag!
klem ellemell

Villa Drømmeverden sa...

Ååå! Så søte:)

God helg, og kos dere imorgen!

Klem

KROnPRINSESSENE sa...

For noen herlige godte-poser :)
Tenker jenta de gleder seg til bursdagsfeiring!
Lykke til...
Også kommer jeg ikke utenom og kommentere den utrolig fine "Me and you" under her...
Utrolig dekorativt og romantisk. Tror jammen meg jeg må få tak i litt tykk ståltråd og prøve selv!
GOD HELG fra meg til deg.
Klem May Helen

Unknown sa...

Så fiiine de posene var;)
Har du brettet de selv? Av gavepapir, eller er de kjøpt slik?
De var jo bare nydelig ♥

Lykke til med bursdagen og MANGE småfolk, hihi;))

Klem Line

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så søte de posene var :) Gleder meg til å se bilder fra bursdag! Lykke til i morgen :)
Klem Anita

Pink lady sa...

S flotte! Du er best! takk for app tips, den er herved lastet ned og skal testes i morgen! Klem

Shus sa...

Åh, såg veldig spanande ut! Kos dåke med bursdag, for bursdag er GØØØØØØYY!

Klem frå Solveig

beate sa...

wow, så lekre poser!!!
tenker jentene blir fornøyde ja!!

lykke til i bursdag!

klem beate

Tonje Skarpsno sa...

Så søte poser! Har du skrevet navnet på eller trykket det? Og jeg lurer veldig på hva som er oppi??

Villa Wikan sa...

Nydelige poser, så flink du er =)
Hva med et gjør det selv innlegg? ;-)
Ha en riktig god helg!

Melanie Anne sa...

I love the floral bowls in your header! Where did you get them? I am in the USA but would love order some:0 Have a happy day!
melanie
melandboys@gmail.com